Jan en Tonie zijn vandaag vertrokken naar huis - Reisverslag uit Pemba, Mozambique van Ton Vegt - WaarBenJij.nu Jan en Tonie zijn vandaag vertrokken naar huis - Reisverslag uit Pemba, Mozambique van Ton Vegt - WaarBenJij.nu

Jan en Tonie zijn vandaag vertrokken naar huis

Blijf op de hoogte en volg Ton

11 Augustus 2012 | Mozambique, Pemba

Today Jan and Tonie left. Also Robin Bouwer from South Africa, who helped us from Durban left.
Ton will stay 10 more days for the outreach and to arrange all to leave the ship safely. As there will be no captain or crew, a lot has to be done, besides the outreach next week.

• 12 Augustus 2012 - 14:37

Jeanet Vedder:

hoi Ton, geweldig om te lezen dat jullie aangekomen zijn maar dat jullie ook al op outreach zijn geweest.
    en Jan en Tonnie, ik hoop dat jullie intussen bijna weer veilig thuis in NL zijn.
    God is goed! Hij gaat dit schip gebruiken om Zijn grootheid en liefde te laten zien.
    De Heere zegene jullie bij alles wat jullie ondernemen, hetzij in NL of Mozambique.
    Groeten aan Ronald en Heidi, en allen daar en we bidden voor jullie.