first trip: waves and wind - Reisverslag uit Richards Bay, Zuid-Afrika van Ton Vegt - WaarBenJij.nu first trip: waves and wind - Reisverslag uit Richards Bay, Zuid-Afrika van Ton Vegt - WaarBenJij.nu

first trip: waves and wind

Door: iriscompassion

Blijf op de hoogte en volg Ton

20 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Richards Bay

We succeeded the first 170km of the 3000km and arrived safely in Richards Bay.

The wind increased and we had more waves, but the ship is great!
Have a look at our pictures.
We left later than we intended because of customs clearance and our diesel truck got stuck in the traffic. This is Africa and not Holland. Take it as it is.

We had some troubles with heavy breakers coming in, but the ship can handle more than we had expected in Holland.
It took us 10 hours and we arrived at 23PM.

• 21 Juli 2012 - 08:34

José Vegt:

Hallo lieve mensen,

Fijn, wat te horen! Dus het is nog niet zo eenvoudig allemaal met hoge golven, die ook wel eens over boord slaan, als ik het goed begrijp? Maar er is IEMAND, die het roer in handen heeft! En jij mag de stuurman zin, Ton. Geef de Heiland 't roer in handen.... Een leuke foto van je! Jullie zijn in zijn Hand! Veel sterkte en wijsheid! Gods zegen!