good weather today - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Ton Vegt - WaarBenJij.nu good weather today - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Ton Vegt - WaarBenJij.nu

good weather today

Door: iriscompassion

Blijf op de hoogte en volg Ton

14 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Durban

God answered our prayers. Thanks for praying for us. We had good weather today! No storm, nor snow. We were able to do a lot of preperation. Robin Bouwer from South Africa is going to join us from tomorrow. He has been a missonary to Mozambique for many years. He is an engineer and knows the coast and the harbour. He will be a great help to us.

• 14 Juli 2012 - 20:23

Wilco Vegt:

Fijn te horen dat het weer is gekenterd, en fijn dat er mensen zijn die de kust kennen en jullie willen helpen. Veel succes met het starten van de reis.

• 15 Juli 2012 - 08:13

Lidy:

Klinkt fantastisch!

• 15 Juli 2012 - 14:15

José Vegt:

Fijn, om te horen, dat het goed gaat en jullie mooi weer hebben! Ook dat die Robin morgen komt en de kust kent.
    'k Ben benieuwd, wanneer jullie gaan varen. Dinsdaag? We blijven voor jullie bidden. God gaat met jullie mee! Zeker weten.
    Gods zegen toegewenst.
    José Vegt

• 16 Juli 2012 - 09:49

Rob Ten Cate:

Hoi Ton, ben benieuwd of je de watermaker al aan de praat hebt gekregen. Hoop dat jullie spoedig kunnen uitvaren naar de bestemming. Kun je daar gemakkelijk brandstof krijgen? Veel zegen en behouden vaart voor jullie allen.
    Gr Rob ten Cate

• 16 Juli 2012 - 13:54

Albert:

Did you had snow????
    Wow, het is hier in Oeganda hot!

• 18 Juli 2012 - 10:16

Corrie Van Noort:

Eindelijk lees ik jullie verslagen.
    Maar in mijn hart ben ik bij jullie.
    doe de groetjes aan Jan en Tonnie
    Jullie zijn continu in mijn gebeden en gedachten.
    Geef je ze een dikke knuffel van mij.
    Liefs Corrie